Předpis a evidence plateb

  • vedení evidence vlastníků
  • předpis nájemného (záloh na úhradu nákladů spojených se správou domu) a úhrad za služby spojené s užíváním jednotky
  • vedení evidence plateb
  • úprava záloh na služby v případě přeplatků či nedoplatků v rámci vyúčtování služeb
  • upomínání za nezaplacené úhrady za služby a zálohy spojených s užíváním bytových jednotek
  • zpracování splátkových dohod, příprava podkladů pro žaloby
  • zpracování vyúčtování záloh na služby spojené s užíváním bytů a nebytových prostor
  • potvrzování žádostí a dokladů pro vlastníky

Vedení účetnictví

  • kontrola převzatých účetních dokladů z hlediska obsahu a úplnosti náležitostí
  • vystavování účetních dokladů
  • vedení účetnictví v souladu se zákonnými požadavky a podle doplňujících pokynů klienta
  • zpracování roční účetní závěrky a předání veškerých účetních dokladů
  • realizace finančních operací v souladu se smlouvou o správě domu

Správa nemovitostí

  • zajištění oprav a údržby spravované nemovitosti
  • zajištění provedení revizí a kontrol stavu nemovitostí, včetně jejich vybavení a vyhrazených technických zařízení v termínech a způsobem stanoveným obecně závaznými předpisy
  • zajištění včasného odstranění závad zjištěných revizemi a kontrolami
  • zajištění plnění předepsaných povinností v oblasti požární ochrany, zdraví, bezpečnosti a hygienické ochrany
  • zajištění provádění dezinsekce a deratizace společných prostor
  • smluvní zajištění dodávky medií a servisní činnosti pro řádné užívání jednotek (dodávka tepla, vody, el. energie, servis výtahů apod.)
  • smluvní zajištění pravidelného úklidu společných prostor nemovitostí přiléhajících k nim,
  • zajištění odečtů měřidel spotřeby tepla a vody pro účely vyúčtování služeb
  • spolupráce na reklamacích vad stavby a oprav nemovitosti